FYSIOFITNESS

Een zeer succesvolle behandelingsmethode voor diverse aandoeningen van het bewegingsapparaat.

Fysio fitness is een zeer succesvolle behandelingsmethode voor diverse aandoeningen van het bewegingsapparaat. Een blijvende vermindering of verdwijning van klachten wordt veelal bereikt door een persoonlijk, goed onderbouwd, motiverend en langlopend bewegingsprogramma. Medische fitnesstraining is een trainingsprogramma afgestemd op de individuele belastbaarheid van de persoon. Het richt zich op het verhelpen van specifieke klachten of het beter kunnen functioneren met een bepaalde aandoening.

• langlopend bewegingsprogramma
  • Medische fitnesstraining is een trainingsprogramma
  • voor diverse aandoeningen van het bewegingsapparaat

Hoeveel behandelingen zijn er nodig?

Sportmedische intake
Voorafgaand aan de medisch fitness moet u een medische vragenlijst invullen en krijgt u een fitheidstest. Op basis hiervan krijgt u een op maat gesneden trainingsprogramma. Bij het trainen houdt u dan automatisch rekening met eventuele beperkingen en uw mate van belastbaarheid.

Behandeling plannen? Whatsapp of bel nu 06-10506143

Uw gegevens worden nimmer met derden gedeeld.

Andere behandelingen

MM Personal Training is een gediplomeerd team van professionals, die ook jou begeleidt naar een fitter leven.

Verbeterde functioneren van (deel)gebieden van het lichaam, optimaal functioneren binnen de grenzen van pijn verminderen.

FYSIOFITNESS