Shockwave. Een oplossing bij pijn.

Onze praktijk beschikt over een modern echo- en shockwave apparaat. Echografie biedt ons de mogelijkheid om bepaalde lichamelijke klachten nog beter in kaart te brengen. Echografie is hiermee een zeer welkome aanvulling op ons huidig fysiotherapeutisch handelen. Shockwave therapie is een innovatieve therapievorm voor tal van aandoeningen die tot voor kort de neiging hadden tot therapie resistentie. Middels shockwave hebben we een nieuwe therapie in onze handen om deze klachten alsnog te kunnen behandelen. Wat zijn de voordelen van shockwave therapie?

• Behandeling zonder geneesmiddelen of chirurgie
  • Kortdurende behandeling (15-20 minuten per sessie)
  • Uitstekend therapiesucces, gemiddeld na slechts 3 tot 7 behandelingen
  • Behandeling van de oorzaken in plaats van de symptomen
  • Pijndemping en herstel van de mobiliteit na enkele dagen
  • Weinig bijwerkingen; wel kan direct na de behandeling een lichte roodheid of zwelling ontstaan
  • Dankzij shockwave-therapie kan een injectie of zelfs een operatie overbodig blijven.

Hoeveel behandelingen zijn er nodig?

Gemiddeld zijn er 5 behandelingen nodig. Tussen 2 behandelingen in zit meestal een periode van ongeveer 7 tot 10 dagen. Op basis van ervaring en wetenschappelijk onderzoek hebben we een behandelprotocol opgesteld, waardoor wij garant staan voor een kwalitatief zo optimaal mogelijke behandeling.

placeholder

Behandeling plannen? Whatsapp of bel nu 06-10506143

Formulier CTA

Onze diensten

MM Personal Training is een gediplomeerd team van professionals, die ook jou begeleidt naar een fitter leven.

Verbeterd functioneren van (deel)gebieden van het lichaam, optimaal functioneren binnen de grenzen van pijn verminderen.

DRY NEEDLING

Door middel van een speciale techniek worden spieren aangeprikt en raken op die manier ontspannen.